En virvelvind

Det lilla barnet vi har här hemma är ju helt otrolig. Och när jag säger det lilla barnet är det för att jag fortfarande efter snart tre år har svårt att greppa det faktum att hon är vår. Ja hör och häpna! :) Och det känns alldeles underbart varje gång det slår mig, herregud denna roliga lilla människa har jag skapat tillsammans med min man. Den lilla pratkvarnen som dansar och hoppar fram i vårt hem är vår dotter. Ett nytt liv som jag för en stund får vara med och forma. Vårt lilla hjärtegull och monster.


Fan vad det är sjukt egentligen. Och jag hoppas att det aldrig tar slut av kärlek och nya utmaningar.

Kommentarer
Postat av: Tjickedickan.

Haha de brukar hända mig med efter 4 år :). Kommer nog alltid vara så. :)

2012-05-19 @ 09:42:14
URL: http://tjickedickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu