Livet är fantastiskt!!

Livet är just nu är så jävla bra!! Jag skriker glädjeskrik inombords och sträcker lite extra på mig av stolthet :)


Veckan som gått har bjudit på Stockholmsresa och massor av jobb. Och igår fick jag ett sånt fint samtal av min chef som befordrar mig till arbetsledare. Jag är lyckligt lottad med så bra chefer och kollegor omkring mig aka ni veta.
Och när jag berättade för dom som jobbade igår kom en tår. Och det blev ännu känslosammare när jag efter ett besök i Norrköping har en bukett blommor ståendes på skrivbordet. :)

Ja, jag är lyckligt lottad. Och stolt över mig själv just nu, men detta hade inte kunnat gå utan alla runt om mig.

TACK TACK TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu