Trötta familjen

Barnet var skitigare än skitigast när jag hämtade henne på förskolan. Precis som det ska vara, men hade inte räknat med alla sand som gömde sig i håret under kepsen ;)
Förbi affären innan vi kom hem och köpte glass. För ibland får man äta glass innan maten!! Hihi

Väl hemma hoppade grisen och jag ner i badet medan pappan lagade lasagnette. Barnet busar på och jag måste varit någon så enormt trött eftersom att jag somnar i badet!! Vem kan göra det med en treåring i badkaret liksom?!
När vi kommit upp började maten bli klar och jag tar ut lasagnetten ur ugnen för att inse att det är väldigt tyst... Vad gör barnet nu tänker jag(tyst=bus på barnspråk). Det var någon mer som var väldigt trött om vi säger så. Aimee hade krupit ner i sängen och var nära sömn när jag kom in. Försökte få henne att äta middag, men hon ville bara sova. Blir en rejäl frukost tillsammans Imorgonbitti istället.


Nu avnjuter vi ett glas vitt/en öl så här på kvällskvisten. Tog kvällskaffet på balkongen, men det blev lite kyligt. Men snart så! Sommarlängtan är stor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu