Svar till dig Malin

Du behöver inte under några som helst omständigheter få en "scary känsla" över min kommentar att "kasta ungen i väggen". Det har aldrig hänt och kommer aldrig hända.

Det är ett sätt för mig att uttrycka mig. Och jag kan förstå dig. Men du behöver inte oroa dig! Jag kommer inte kasta mitt barn i väggen eller ut från balkongen. Lika lite som jag kommer "lägga mig ner och dö" eller "sluta gå upp på morgonen".

Jag skulle aldrig heller lämna ungen i skogen till trollen. För hon är min dotter, mitt hjärtebarn och mitt allt. Finns ingen jag älskar så mycket som jag älskar henne. Men ibland är det som om djävulen själv har skickat ner sin avkomma och snott min fanastiunge som aldrig skriker, bara ler och ligger still... Om du förstår vad jag menar.

Vad jag menade med mitt inlägg var att DET ÄR JOBBIGT att vara småbarnsförälder med allt som tillkommer i livet. Och det SKA VARA JOBBIGT då och då... det gör att man vet om att man lever;)
Som ikväll tex när vår planering om storhandling på mindre än en timma gick i kras när dom ropar ut i högtalarna att ICA Maxi stänger om tio minuter... då springer man som en tok fram och tillbaka och plockar åt sig första bästa varan och förbannar sig över hur jävla kass man är som inte planerar bättre. hahahaaa
Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag förstår...Vi vill se bild från sminkningen!

Kram

2009-11-26 @ 08:17:08
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu