Börjat med mat igen


Under en vecka har jag ju ätit/druckit Nutrilettes Shake fem gånger om dagen. Klockan 9, 12, 15, 18 och 21. Detta är numer mina mattider och det gör min kropp välmående. Så igår såg min dag istället ut så här;
Frukost kl.9, shake kl.12, banan kl.15, middag kl.18 och skahe kl.21. För jag vill inte chocka kroppen med att bara äta flytande och sen BANG på med vanlig mat igen!

Det var längesen jag mådde så bra som jag gör nu. Min kropp har ju tidigare inte fått i sig alla näringsämnen som den behövt så detta var en bra kur för mig.
Nu gäller det bara att kämpa på med att äta mer grönsaker och frukt. =) Med stöd från nära och kära tror jag det kommer gå bra.


Jag har ju minskat lite mer i midjemåttet... Från 90cm(20april) till 82,5cm(28april). Jag är på rätt väg och är säker på att detta kommer göra mig och min familj gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu