En TÄVLING jag vill vinna mer än något

Om man får låta så desperat, så kan jag ärligt talat säga att detta är en tävling jag jättegärna vill vinna! Så då ska jag självklart delta i denna! 

Jag är ju en cupcakes-fantast och drömmer om en framtid med cupcakes som arbete. Hittade några favoriter på Lyckas med Mats hemsida som jag inte skulle tacka nej till.... Muffinsträd är något jag spanar på dagligen, strössel kan man verkligen inte få för mycket av och en fondantkavel är ett måste när man kavlar sugarpaste.

  




Jag är med och tävlar om att vinna detta finfina cupcake-kit från Lyckas med Mat;


Sugarpaste
Cupcake dekorationsset
8st färgglada Pastafärger
Söta princess-cupcakeformar


Var med och tävla du med, hos Kalasgott   :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Då håller vi tummarna för dig :)

KRAM

2010-04-12 @ 17:06:10
URL: http://minigustafsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller tummarna för dig!

Ser så kul ut det där med cupcakes, synd man inte är så pysslig med sånt... :) Har för dåligt tålamod.. :)



Men stort lycka till och hoppas du vinner!

2010-04-13 @ 09:38:07
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu