Morgonmänniska

Vi hade alarm på imorse. Inte för att vi behövde gå upp så jättetidigt idag, men imorgon har jag ett dagpass. Börjar jobba klockan sju och då är det bra om jag har ställt om dygnet.
Men jag trodde nog aldrig att jag skulle vara tvungen att sätta alarm någonsin igen när jag fått barn. Ack så fel jag hade! Min unge är nog mindre morgonmänniska än jag - och då är jag som ett levande halvdött monster som inte tål minsta gnäll, att det hamnar smör utanför mackan eller att oboyen tagit slut.... Efter en till två timmar brukar jag bli som människa igen.




För övrigt har den andra framtanden spruckit ut liiiite nu. På Aimee alltså. Jag har haft mina sen många år tillbaka ;)
Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor/mamma

då behöver man inte vara rädd att man väcker er om man ringer vid 10-tiden, menar du =D

2010-08-03 @ 11:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu