Tips!

För alla er som har tid, ork och lust - är det Äldredagen på Folkets Park i Linköping torsdagen den 2 september 10-16. DÅ har ni möjlighet att smaka på och köpa cupcakes till brakpriser! Det är ju självfallet så att jag ska stå som utställare tillsammans med andra lokala mat&dryck producenter :)

Senare i september är det ytterliggare ett event/samarbete med en klädbutik i stan för deras VIPkunder(kommer även få ta med mig några som är intresserade). Kommer lite närme berätta mer om klädbutiken och vad som kommer ske :)

Utöver detta har jag en svåger som ska fylla år och då ska jag baka tårta. Tårta och cupcakes kommer jag även baka till hans och min systers andra son Anthons dop i höst :)

Ja ni gott folk. Det går framåt. Och det gillar vi skarpt!
För mer info eller om ni undrar något. Kolla in på:
Angelicas Cupcakes



Kommentarer
Postat av: svärmor

det är många som gillar att det går framåt, bra för dem som får provsmaka =D

2010-08-04 @ 19:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu