Situps

Min man som är lite mer träningsmänniska än mig skulle idag pusha mig att göra några situps. Nästan tio klarade tjockis av. Men kan väl inte riktigt säga att dom var hela, bra gjorda eller gav något annat än skrattanfall som övergick i mindre gråtattack.... yes. så var det med det.

Tog mig samman och gjorde istället benlyft liggandes på rygg(om ni förstår vad jag menar) och det gick bra! Mycket bra om man frågar mig =) Så det är vad jag får göra istället.
Och om jag får komma med halvkassa ursäkter, till varför vanliga situps inte går så bra att göra, så kan jag skylla på mina enorma hängpattar som ärligt talat väger minst två kilo styck och är så mycket ivägen att när jag ligger på rygg och böjer fram huvet så når hakan dom + det hänger ut på sidorna så mina armar inte kan komma intill kroppen... Ja jävlar. Så är läget. Kroppen är inte vad det brukar vara.


Bara lite ordbajs så här en lördagseftermiddag när vi tittar på Zoolander, snorar och slappar i mjukisar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu