Lagom är bäst

För 3-5 år sen var jag en partypingla att räkna med. En tjej som inte bara var med på alla fester, hon startade och höll i hälften. Jag kunde dricka lite väl för mycket, bli för full och göra saker om jag idag tycker är barnsligt och onödgt - men som jag då tycke var mest kul.

Idag räcker det med några glas vin och ett gott sällskap för att jag ska vara nöjd. Och trött! haha
Visst kan jag ibland känna att det vore kul med en riktig utekväll med mina tjejer, men det går fort över när ett par glas vin är druckna... ;)

Så ikväll var en precis lagom och härlig kväll med min Anna som känner som mig. TACK fina du! Och att hon är super med min dotter är ju underbart. Dom har busat mest hela kvällen så Aimee sover så gott i sin säng. Snart gör jag det med.


Kommentarer
Postat av: Anna R

Tack själv för en mysig (men lite svettig) kväll! Och vem kan inte ha det härligt med en pärla som Aimee, adorable! Hoppas du får sova lika gott i natt som föregående;)

2010-07-10 @ 23:57:14
Postat av: Catarina

Ibland kan jag få världens sug efter en riktig utekväll. Det händer väldig sällan men ibland kommer det. Gjorde slag i saken och gick ut när jag fyllde år. Var jätte peppad men sen när jag väl kommer ut så slutar det alltid med att jag inser hur nöjd jag är med tillvaron. Det där är verkligen inte jag längre. Hellre en hemmakväll med en kall cider.

Och jisses vad jag kommer njuta den dagen vi har ett hus med uteplats. En sommarkväll med familjen på terassen. Bättre kan det inte bli. =)

2010-07-11 @ 06:52:50
URL: http://catarinasjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu