Kärleken är

Älskade Joakim.


Förlåt för att jag öpnnar luckor, men glömmer bort att stänga dom efter mig.
Förlåt för att jag ibland missar att sätta dit en ny soppåse efter att ha slängt(lagt den i hallen) den gamla.
Förlåt för att jag tjatar om skitsaker.
Förlåt för att jag har ett hett temprament och dåligt tålamod.


TACK för att du älskar mig trots många av mina brister!
TACK för att du står ut, även vid mina värsta stunder.
TACK för att du har den bästa axeln att luta mig mot.
TACK för att du har den bästa famnen att krypa upp i.
TACK för att du är du och ingen annan.


JAG ÄLSKAR DIG.
Forever and always pooper ♥





Och du.... Tack för att du givit mig den bästa gåvan av dom alla. Vårt fina lilla fisebarn Aimee. DET gjorde du bra ;)
Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint skrivet.



Aimee och hennes pappa är verkligen lika.

2011-04-17 @ 13:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu