Rädsla

Att försöka vara rationell i sina tankar när man vet att det finns en risk, även om den är mikroskåpiskt liten, att en olycka kan ske, är svårt.
Jag vet att min älskade Joakim kommer hem på söndag. Jag vet att hans plan inte kommer krascha. Jag vet att på söndagkväll kommer han hålla om mig i sängen igen.

Men ändå kan jag inte värja mig från tankarna "tänk om"............
Damn it!



Jag blir kallsvettig och tårarna rinner längs med mina kinder. Jag vet inte vad jag skulle göra. Jag får svårt att andas. Herregud vad jag älskar dig min fina Jocke!


Det första mötet.
Kärlek vid första ögonkastet ♥


Snart förlovade i ett år


Galenskaper är vår specialitet


Familjen tokig

Kommentarer
Postat av: Tjickedickan.

Han är i ett annat land klart man blir orolig.

Jag blir nervös bara min kille ska cykla till jobbet när de är sent ute, han jobbar helgnatt o man vet ju att de är skumma typer ute då.



De visar bara hur mycket du älskar honom. :)

2011-12-02 @ 23:47:52
URL: http://tjickedickan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sandra Tack! <3

2011-12-02 @ 23:53:11
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: svärmor

han är snart hemma, kram

2011-12-03 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu