klick klick

Jag är just nu inne i en sjuk period med jävligt mycket shoppingbehov. Som om jag fått för mig att "boa" in mig i vårt hem. Jag kollar på alla sidor jag kan komma över med inredningsdetaljer, funderar, kollar efter tips .... det är ju så kul! Och vi är verkligen både två redo för att fixa till här hemma lite nu - kan ju vara för vi nu känner att vi har råd att göra det ;)


Återkommer om jag klickar hem nåt!

Har ni för övrigt några tips på bra inspirationssidor? Eller några butiker på internet som man kan surfa runt lite på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu