Fira pappas nya jobb


Fick bli lite mumsmums :)



Fan vilken lättnad! Det är så att jag nästan inte ens gnäller över att vara hemma o sjuk! Jag vill skrika glädjetjut, skryta om jobbet och bli värsta mallgrodan av stolthet över min man och hans prestationer!
Och nej, jag tänker inte ens försöka vara ödmjuk. Jocke är så grym och det är vår rätt att vara glada över jobbet!
För jag menar att söka så många jobb han gjort senaste månaderna, är bara det grymt bra jobbat. Och att sen få två jobberbjuanden och ytterliggare en intervju att gå på om han vill. DÅ får man vara stolt över sin man! Fan vad han är bra! Älskar dig Joakim! Fortsätt kämpa! Fortsätt stå på dig! Du kommer kunna gå långt!





ja, är man så dum att man fotar sig själv upponer och inte raderar... då hamnar man här! moahahhaa ;)

Kommentarer
Postat av: Catarina Sjöqvist

Man har all rätt att skrika högt när man presterat bra. Stolt ska han vara.



Men nu är jag lite nyfiken på vad det är för jobb han har fått?

2011-05-17 @ 18:50:22
Postat av: Angelica

Catarina! Han har fått jobb på Mätcenter :)

Exakt vad han ska göra, är en aning mer komplicerat än vad min hjärnkapacitet klarar av att förstå.... sååå ska se om han kan förklara det på bra sätt så ska jag kunna ge en förklaring här på bloggen någon dag :)

2011-05-17 @ 19:00:50
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: svärmor

vi har med all rätt att vara stolta och glada över att ni alla har ett jobb att gå till och att ni vill ha ett jobb att gå till <3<3<3

2011-05-17 @ 21:24:47
Postat av: Catarina Sjöqvist

Bra sagt "svärmor". Viljan att gå till sitt jobb, att ta ansvar för sitt arbete. Den verkar svårfunnen idag. Tyvärr. Jag förstår inte denna brist på arbetsmoral. Eller också är det bara jag som har extremt mycket otur i min rekrytering. Eller är det så att vi, som faktiskt tar ansvar, som ser det som ett privilegium...är det vi som är konstiga?!

2011-05-17 @ 23:20:25
Postat av: Angelica

Svärmor BRA SAGT!!



Catarina Gött att höra att man inte är ensam om att tycka så.... verkar ju helt omöjligt att få folk att VILJA arbeta. Nej, helst ska man få ut 30000:- i månaden och göra ingenting så man kan köpa alla prylar som man vill ha.



Det är fan otroligt. Jag är asglad över mitt arbete. En skitlön har jag, men varför skulle jag klaga när det är en inkomst?? Jag behöver inte en miljon på kontot för att var lycklig. Folk gnäller hit och dit, "för lite betalt" "gud vad tråkigt att jobba med det" "jag orkar inte" "jag vill inte" "jag känner inte för det"

Väx upp för fan! hahah



Men Catta... som du skriver, det kanske är vi som är konstiga ;)

2011-05-18 @ 10:48:16
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu