En vägg kommer lastat

Jag är inte rädd för att erkänna ett misstag, ett misslyckande, ett felande från min sida eller att jag borde gjort något på ett annat vis.
Så here we go.

Jag har tagit mig vatten över huvudet.
Jag har åtagit mig för många uppgifter.
Jag har åsidosatt min finaste familj och mina vänner.


Efter denna helg är det slut på det. Denna vecka har ju praktiskt taget slitit mig i stycken på ett sätt jag inte varit med om tidigare, men som jag vetat varit på väg. Jag hade ju sett och känt varningssignalerna och därför gått ner i tid på mitt jobb, f.o.m. denna månad. Så från och med nästa vecka blir det andra bullar och jag ska ändra på mitt dumma sätt att vara.

Jag är ingen annan än en människa. Jag vill för mycket och testar väl lite för ofta vart mina gränser går. Jag vill ju uppnå min dröm och då måste jag ju kämpa, jobba hårt och testa nya saker. Men inte till vilket pris som helst. Jag vill ju överleva min 26års dag liksom ;)


Förlåt för sjukt dålig blogguppdatering, men det finns varken tid eller ork till det. :/ Men snart så! Har ju massor jag vill skriva om och provocera er med... hahaha



Mitt nya halsband som spontanköptes på centralen i Stockholm. Me like a lot!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du kommer "ikapp" livet snart, svårt det där alltför lätt att det blir för mycket. Bara familj är ju ett heltidsjobb;) Vi sprang in i din familj idag på stan, din karl kände igen mig såg det ut som nör jag hejja!

kram på dig!

2011-10-08 @ 14:18:48
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu