Motsägelsefullt?

Jag är lite ledsen mitt i allt härlig och roligt. I helgen missar jag nämligen någonting RIKTIGT skoj och jag skulle varit med, men det ändrades helg tyvärr. Då kunde flera och då är det ju helt rätt att byta, men ändå blir jag besviken för jag vill också ha en underbar tjejhelg med god mat, vin, bastubad, båtturer och annat skoj med finfina vänner i Göteborg.

Hade jag "bara" haft en vanlig jobbhelg hade jag ju kunnat byta/ta ledigt, men jag är ju även egen företagare och det gå rliksom inte säga till en blivande brud att man helt plötsligt inte kan göra hennes 100cupcakes. Eller kan jag? ;) haha
Nej, jag kanske är motsägelsefull iochmed mitt tidigare inlägg om livsval.... vet inte. Jag ville bara säga dock att jag VERKLIGEN VERKLIGEN hade velat vara med. Och ja det svider lite och gör mig lite ledsen. Men jag ska se det positiva i denna helg: 

Jag får äran att göra bakverken till ett stort bröllop och jag ska ha en mysig lördagkväll i sommarstugan med min familj.
Kommentarer
Postat av: svärmor

ja jädrar vad vi ska mysa =D

2011-09-14 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu